Doit-on aborder le sport footballistique sous l'angle de l'intuition, associée à l'émotion, ou bien sous l'angle de la raison ? Devant un match, faut-il être patriote, à la limite du chauvinisme, ou bien n'y voir qu'un jeu de stratégie qui donne un plaisir intellectuel ? Est-il légitime de ne pas avoir d'avis sur la question ? Est-il fondé de haïr le football ?
[XVIII] Quod autem adtinet ad illam differentiam, quam de Academicis nouis Varro adhibuit, quibus incerta sunt omnia, omnino ciuitas Dei talem dubitationem tamquam dementiam detestatur, habens de rebus, quas mente atque ratione comprehendit, etiamsi paruam propter corpus corruptibile, quod adgrauat animam (quoniam, sicut dicit apostolus, ex parte scimus), tamen certissimam scientiam, creditque sensibus in rei cuiusque euidentia, quibus per corpus animus utitur, quoniam miserabilius fallitur, qui numquam putat eis esse credendum; credit etiam scripturis sanctis et ueteribus et nouis, quas canonicas appellamus, unde fides ipsa concepta est, ex qua iustus uiuit; per quam sine dubitatione ambulamus, quamdiu peregrinamur a Domino; qua salua atque certa d e quibusdam rebus, quas neque sensu neque ratione percepimus neque nobis per scripturam canonicam claruerunt nec per testes, quibus non credere absurdum est, in nostram notitiam peruenerunt, sine iusta reprehensione dubitamus.
Doit-on aborder le sport footballistique sous l'angle de l'intuition, associée à l'émotion, ou bien sous l'angle de la raison ? Devant un match, faut-il être patriote, à la limite du chauvinisme, ou bien n'y voir qu'un jeu de stratégie qui donne un plaisir intellectuel ? Est-il légitime de ne pas avoir d'avis sur la question ? Est-il fondé de haïr le football ?
RépondreSupprimerl'émotion en l'occurence concerne Dante et Badiou.
RépondreSupprimerSic erunt....
RépondreSupprimer[XVIII] Quod autem adtinet ad illam differentiam, quam de Academicis nouis Varro adhibuit, quibus incerta sunt omnia, omnino ciuitas Dei talem dubitationem tamquam dementiam detestatur, habens de rebus, quas mente atque ratione comprehendit, etiamsi paruam propter corpus corruptibile, quod adgrauat animam (quoniam, sicut dicit apostolus, ex parte scimus), tamen certissimam scientiam, creditque sensibus in rei cuiusque euidentia, quibus per corpus animus utitur, quoniam miserabilius fallitur, qui numquam putat eis esse credendum; credit etiam scripturis sanctis et ueteribus et nouis, quas canonicas appellamus, unde fides ipsa concepta est, ex qua iustus uiuit; per quam sine dubitatione ambulamus, quamdiu peregrinamur a Domino; qua salua atque certa d e quibusdam rebus, quas neque sensu neque ratione percepimus neque nobis per scripturam canonicam claruerunt nec per testes, quibus non credere absurdum est, in nostram notitiam peruenerunt, sine iusta reprehensione dubitamus.
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